Acta assemblea diumenge 29 de maig de 2011

Assistents: 20
Hora d’inici: 20,30h

(acta pendent d’aprovació en l’assamblea del proper dimecres 1 de juny)

Llegim l’acta anterior i l’aprovem tot i que comentem que fora bo, que per les pròximes actes on hi hagi accions a dur a terme, les tasques, horaris, persones que han de fer feina… estiguin especificades per tal que tothom sàpiga què ha de fer, tant si ha pogut assistir a l’assemblea com si no.
Es proposa parlar sobre la periodicitat de l’assemblea de Teià ja que hi ha gent que opina que cada dia és massa. Es comenta la possibilitat de fer-ho dos dies a la setmana, un dia… i s’acaba decidit que ens reunirem cada dimecres (a les 20h cassolada i a les 20:30 assemblea). A més a més, comentem que està bé que no coincideixi amb les de Masnou perquè així podem participar d’ambdues (a El Masnou són dijous i diumenge) i que és important que havent reduït els dies no perdem la perspectiva, les ganes de participar, de fer feina…
Per aquest mateix motiu consensuem que cada comissió estableixi un dia a la setmana, de forma regular, per quedar i fer feina. Així doncs, demà dilluns dia 30 de maig es farà cassolada i ens reunirem totes les comissions d’on sortiran els dies definits per quedar cada grup de treball.
Es proposa que s’ha de fer més difusió del tema de la cassolada per tal de potenciar la participació del poble de Teià. Veiem la cassolada com una bona eina per tal que els veïns i veïnes de Teià participin de diferents maneres (ja sigui només picant des del balcó, motivant-se a baixar a la cassolada, venint a l’assemblea…). Entrem dins un debat pel que fa a què esperem de la cassolada així que decidim entre tots traslladar aquest debat a la comissió difusió perquè en parli i porti una proposta a l’assembla. El debat que sorgeix va encarat a:
– Estaria bé modificar el tipus de so? (cassolada, megàfon, instruments de música…)
– El recorregut és l`òptim? (potser fer-ho des de dalt i des de baix de la riera, deixar-ho com està, anar variant segons el dia…)
– Perquè fem la? (per reivindicar, per què la gent ens segueixi…)
Traslladem a la comissió de difusió, també, que se’n carregui de fer arribar a tothom que les assemblees ara ja no seràn cada dia. Pensem que ha de ser aquesta comissió la que lideri el tema però que entre tots ens hem d’encarregar d’anar traient els cartells i aquestes coses…
Comissió acció s’encarregarà de fer la cartellera (sota les pancartes) per penjar les actes de les assemblees, accions properes… Arran d’aquest tema sorgeix el debat de si cal demanar permís/informar a l’ajuntament sobre aquesta acció. Acabem decidit que no cal dir-los res i definint la relació que tindrem amb l’ajuntament. Consensuem que amb l’ajuntament hem de tenir bona relació, igual que la tenim amb qualsevol ciutadà del poble però que no informarem ni demanarem permís per res que l’assemblea cregui que ha de fer. Ara bé, no diem de no tenir cap tipus de contacte amb l’ajuntament ja que no descartem demanar recursos, igual que qualsevol vilatà pot fer, a l’hora de dur a terme alguna acció, (taules, cadires, neteja…).

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s